Jesteś chodzącym cudem... i zabawa z nagrodami: )

Obserwuje dzieci, to część mojej pracy...trudnej i fascynującej.
Często myślę, że są chodzącym uwielbieniem...nic nie muszą robić, po prostu są. 
chodząca ciekawość,
 zachwyt, 
radość.
ale czasem schowanie, wstyd, lęk...bo w głowie i w sercu panoszy się:
źle to robisz, nie potrafisz, nie zrobiłeś tego dokładnie, zawiodłeś mnie, nie patrzą na to co robię, czyli nie jest to ważne...
Kochane Dzieci w skórze dorosłych
 (gdzieś tam jeszcze jesteście, nawet gdy już o tym zapomnieliście, nie przyznajecie się do siebie takich, nie chcecie do tego wracać)
jeżeli nikt wam nie powiedział:  " Jesteś chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym"  to przyjmijcie to dziś ode mnie... uwierzcie w to, bo wasze dzieci, które jeszcze nie zdążyły dorosnąć, muszą to od was usłyszeć. wiedzcie, że one wierzą w każde wasze słowo i będą je w sobie nosić całe życie, a później powtórzą je swoim dzieciom.
proponuję nam dorosłym z okazji tego pięknego święta, stworzyć listę słów miłości i karmić nimi siebie i swoje dzieci, 
moje propozycje:

jesteś ważny,
jesteś dobra,
jesteś piękna,
jesteś odważny,
to, co zrobiłeś było szczególne,
twoja praca jest zachwycająca,
masz piękną wyobraźnię,
jeżeli myślisz, że ci nie wyszło to nic, mnie się to i tak podoba,
możesz próbować tyle razy ile chcesz.

co dopiszesz? 

P.S. a co tam...rozdaje prezenty...najciekawszy pomysł, zamieszczony w komentarzu do tego posta, zostanie nagrodzony jedną z kartek, prezentowanych poniżej (rozstrzygnięcie 1 czerwca)


 







2 komentarze:

  1. moje propozycje:
    potrafisz
    umiesz
    Możesz być z siebie dumny!
    Lubię z Tobą rozmawiać!
    Twoje towarzystwo sprawia mi przyjemność!
    Pogadajmy :)
    Zawsze Cię słucham!
    Kocham Cię zawsze!
    i wiele innych, których na co dzień sypię dużo, tak naturalnie, że nie zauważam. Wierzę, że moim dzieciom zapiszą się one lubieniem siebie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Mamusia jest szczęśliwa kiedy widzę jak wspaniale bawisz się z bratem! Lubię się do Ciebie przytulać! Pięknie rysujesz kotka! I podczas modlitwy: dziękuję Ci Boże, że dałeś mi wspaniałą córkę, która ma piękne niebieskie oczy i wspaniale tańczy "balet", dziękuję Ci też za mojego mądrego synka, który też ma piękne niebieskie oczy i bardzo szybko biega! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 SłowoTwory , Blogger